Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » WYSTAWA WRIDP | AULA | DUŻA ZBROJOWNIA | ASP GDAŃSK

WYSTAWA WRIDP | AULA | DUŻA ZBROJOWNIA | ASP GDAŃSK

przez admin|Opublikowano 10 stycznia 2015

AULA

WYSTAWA WRIDP | AULA 

DUŻA ZBROJOWNIA | ASP GDAŃSK


aula

WYSTAWA KADRY WYDZIAŁU RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH UAP 


PR

WERNISAŻ 29.01.2015 | GODZ. 1800 | DUŻA ZBROJOWNIA / ASP GDAŃSK

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP
Opublikowano 21 czerwca 2013

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP

a

Wernisaż Wystawy „Rzeźba” 25 Lecie Galerii Miejskiej w Mosinie (1993-2018)
Opublikowano 7 października 2018

Wernisaż Wystawy „Rzeźba” 25 Lecie Galerii Miejskiej w Mosinie (1993-2018)

Galeria Sztuki w Mosinie i Wydział Rzeźby UAP Zaprasza na obchody 25 Lecia Galerii Miejskiej w Mosinie (1993-2018) Wernisaż Wystawy RZEŹBA / prace […]

REKRUTACJA 2016 – DRZWI OTWARTE
Opublikowano 2 marca 2016

REKRUTACJA 2016 – DRZWI OTWARTE

  Zapraszamy kandydatów na studia na Drzwi Otwarte na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu: 12 marca 2016 od godz. 10.00, w budynku głównym. Więcej informacji […]

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE
Opublikowano 27 września 2018

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis MICET
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Rozdroża Wolności 2015

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.