Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » DLA STUDENTÓW » Konkurs plastyczno – fotograficzny

Konkurs plastyczno – fotograficzny

przez admin|Opublikowano 13 listopada 2012

Konkurs plastyczno- fotograficzny na plakat promujący Światowy Dzień AIDS 2012 szczegóły na www.getting-to-zero.pl

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

GALERIA KONT | SOFIZMAT | MAŁGORZATA WITASZAK
Opublikowano 13 lutego 2015

GALERIA KONT | SOFIZMAT | MAŁGORZATA WITASZAK

RAMUS ARTIS FESTIVAL_IX Międzynarodowy Plener Rzeźbiarski Puszcza Zielonka 2015
Opublikowano 1 września 2015

RAMUS ARTIS FESTIVAL_IX Międzynarodowy Plener Rzeźbiarski Puszcza Zielonka 2015

    Fundacja RAMUS ARTIS serdecznie zaprasza na wernisaż wystawy poplenerowej  IX Międzynarodowego Pleneru Rzeźbiarskiego Puszcza Zielonka 2015 Otwarcie wystawy poplenerowej 15 […]

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
Opublikowano 10 grudnia 2014

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

                OGŁASZAMY NABÓR DO KONKURSU !!! http://www.biennale.rzezba.pl/  

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
Opublikowano 16 kwietnia 2015

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis KONSULTANCI – STUDIA II STOPNIA
  • Powrót do listy postów
  • Następny post EGZOTYCZNE DREWNIANE UMYWALKI

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.