Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » WYSTAWA – DRYF ZERA – Łukasz Gruszczyński

WYSTAWA – DRYF ZERA – Łukasz Gruszczyński

przez admin|Opublikowano 5 grudnia 2012

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Opublikowano 18 czerwca 2019

DOTYK ŻYWIOŁU – warsztaty ceramiczne w Noc Kupały 2019.

DOTYK ŻYWIOŁU – warsztaty ceramiczne w Noc Kupały 2019. Miejsce: Teren przy Bramie Poznania, ul. Gdańska 2a, Poznań Prowadzenie: dr Wojciech Tężycki / dr Marcin […]

Opublikowano 20 kwietnia 2021

KONSULTACJE DLA KANDYDATÓW – RZEŹBA

Zapraszamy na KONSULTACJEI PRZEGLĄD PORTFOLIODLA KANDYDATÓW TERMINY19.05 / środa / godz.15:0026.05 / środa / godz.15:002.06 / środa / godz.15:009.06 / środa / […]

WYCIECZKA DO GDAŃSKA W DNIU 15. 12. 2015, NA WYSTAWĘ: GRZECH. OBRAZY GRZECHU W SZTUCE EUROPEJSKIEJ OD XV DO POCZ. XX WIEKU.
Opublikowano 10 grudnia 2015

WYCIECZKA DO GDAŃSKA W DNIU 15. 12. 2015, NA WYSTAWĘ: GRZECH. OBRAZY GRZECHU W SZTUCE EUROPEJSKIEJ OD XV DO POCZ. XX WIEKU.

    Wycieczka organizowana jest z funduszy Koła Naukowego Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP

NABÓR Kurs Pedagogiczny
Opublikowano 21 października 2015

NABÓR Kurs Pedagogiczny

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Plener Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP 2012
  • Powrót do listy postów
  • Następny post STYPENDIA | INFO

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.