Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » DOBA PRZEDMIOTOWEGO KLONU – Łukasz Gruszczyński

DOBA PRZEDMIOTOWEGO KLONU – Łukasz Gruszczyński

przez admin|Opublikowano 26 marca 2014

Zaproszenie Gruszczyński2 (1)

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

STYPENDIA | INFO
Opublikowano 13 grudnia 2012

STYPENDIA | INFO

Informacja dla studentów. Decyzje o przyznaniu stypendium są do odbioru w pok. 412 bud B

DRZWI OTWARTE 2018
Opublikowano 22 stycznia 2018

DRZWI OTWARTE 2018

Serdecznie zapraszamy na DRZWI OTWARTE Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Odbędą się one 24 marca 2018 roku oraz 14 kwietnia 2018 roku.

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja
Opublikowano 19 maja 2013

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja

„RZEŹBA” | ”Wiosna młodych” – CK Zamek w Poznaniu Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji: ZDJĘCIA >>>

SYNTEZA SZTUK
Opublikowano 14 maja 2014

SYNTEZA SZTUK

  W wydarzeniu biorą udział młodzi pracownicy WRiDP UAP: Bogucki Jarosław, Bosowska Marta, Drewicz Tomasz, Flieger Paweł, Górczyński Rafał, Gruszczyński Łukasz, Kiełpiński Paweł, Komasa Karolina, Kotwis Rafał, Mikoda Igor, Radziejewski […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis SPOTKANIE | Prof. Sławomir Brzoska
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Publiczna obrona rozprawy doktorskiej – MARCIN RADZIEJEWSKI

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.