Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

SYNTEZA SZTUK
Opublikowano 14 maja 2014

SYNTEZA SZTUK

  W wydarzeniu biorą udział młodzi pracownicy WRiDP UAP: Bogucki Jarosław, Bosowska Marta, Drewicz Tomasz, Flieger Paweł, Górczyński Rafał, Gruszczyński Łukasz, Kiełpiński Paweł, Komasa Karolina, Kotwis Rafał, Mikoda Igor, Radziejewski […]

GALERIA KONT | SOFIZMAT | MAŁGORZATA WITASZAK
Opublikowano 13 lutego 2015

GALERIA KONT | SOFIZMAT | MAŁGORZATA WITASZAK

WYSTAWA WRIDP | AULA | DUŻA ZBROJOWNIA | ASP GDAŃSK
Opublikowano 10 stycznia 2015

WYSTAWA WRIDP | AULA | DUŻA ZBROJOWNIA | ASP GDAŃSK

WYSTAWA WRIDP | AULA  DUŻA ZBROJOWNIA | ASP GDAŃSK WYSTAWA KADRY WYDZIAŁU RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH UAP  WERNISAŻ 29.01.2015 | GODZ. 1800 […]

OBLICZA PRZESTRZENI
Opublikowano 18 marca 2013

OBLICZA PRZESTRZENI

Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych UJK | zaprasza na otwarcie wystawy 7 PRACOWNI RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH | Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu „OBLICZA PRZESTRZENI” […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.