Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

Zaz Festiwal | International Performance Art Festiwal
Opublikowano 25 listopada 2014

Zaz Festiwal | International Performance Art Festiwal

                    Zaz Festiwal jest corocznym dwutygodniowym przeglądem sztuki w którym biorą udział artyści […]

XIII Konkurs | Artystyczna Podróż Hestii
Opublikowano 24 stycznia 2014

XIII Konkurs | Artystyczna Podróż Hestii

XIII Konkurs Artystyczna Podróż Hestii    Zgłoszenia będą przyjmowane do 31 kwietnia 2014 r   Organizatorem konkursu jest Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo […]

BRYGADA PIGMALIONA – DOBRAWA I MIESZKO
Opublikowano 30 czerwca 2014

BRYGADA PIGMALIONA – DOBRAWA I MIESZKO

BRYGADA PIGMALIONA – DOBRAWA I MIESZKO 29.06 odbyło się kolejne działanie z cyklu Brygada Pigmaliona. Tym razem akcja towarzyszyła zakończeniu Jarmarku Świętojańskiego i […]

DOBA PRZEDMIOTOWEGO KLONU – Łukasz Gruszczyński
Opublikowano 26 marca 2014

DOBA PRZEDMIOTOWEGO KLONU – Łukasz Gruszczyński

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.