Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

2013 UAP/SNU
Opublikowano 28 grudnia 2013

2013 UAP/SNU

Prezentacja Współpracy Shanghai Normal University – Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu /Wydział Architektury i Wzornictwa, Wydział Rzeźby i Działań Przestrzennych/ Galeria AULA UAP Otwarcie 7.01.2014 (wtorek) […]

ZEBRANIE KATEDRY RZEŹBY
Opublikowano 20 września 2014

ZEBRANIE KATEDRY RZEŹBY

Szanowni Państwo ! Ze względu na zbliżający się początek roku akademickiego  zapraszam wszystkich członków katedry  na zebranie Katedry Rzeźby o godz. 9 […]

Opublikowano 29 maja 2019

100/RZEŹBA – PRZYSZŁOŚĆ

PRZYSZŁOŚĆ. Wystawa Studentów Wydziału Rzeźby Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu Wernisaż: 01.06.2019 – godz. 18:00 Czas trwania: 01.06.2019 – 09.06.2019 MIEJSCE / Brama Poznania […]

TERMINARZ PRZEGLĄDÓW
Opublikowano 30 maja 2014

TERMINARZ PRZEGLĄDÓW

Przegląd pracowni – 03.06 (wtorek) Spotykamy się o godz. 9.00 w budynku na ul. Garncarskiej. Następnie idziemy do budynku A później na Golęcin. […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.