Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

WAŻNE / STYPENDIA DLA STUDENTÓW
Opublikowano 18 września 2015

WAŻNE / STYPENDIA DLA STUDENTÓW

stypendium ministra

Opublikowano 16 maja 2019

OSTATNIE DNI ZAPISÓW – PER/FORMA – warsztaty i pokaz działań warsztatowych

OSTATNIE DNI ZAPISÓW PER/FORMA – warsztaty i pokaz działań warsztatowych Prowadzenie: prof. Janusz Bałdyga, dr Marta Bosowska Działania performatywne stanowiące element prezentacji […]

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE | PLENER „INGERENCJE”
Opublikowano 23 lutego 2015

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE | PLENER „INGERENCJE”

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE | g:11-00 | 27.02.2015 – PIĄTEK BUDYNEK F / GOLĘCIN   PLENER WYDZIAŁU RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH UAP Miejsce: Ośrodek […]

Opublikowano 15 października 2019

V WARSZTATY RZEŹBIARSKO – RYSUNKOWE – MŁODE SKOKI’19 vol.2

Szanowni Państwo, zapraszamy na sesję wiosenną V WARSZTATÓW RZEŹBIARSKO – RYSUNKOWYCH – MŁODE SKOKI’19 vol.2 – SESJA JESIENNA Warsztaty Wydziału Rzeźby Uniwersytetu Artystycznego […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.