Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE
Opublikowano 27 września 2018

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE

VIII Międzynarodowy Plener Rzeźbiarski Puszcza Zielonka 2014- Nieskończoność
Opublikowano 10 września 2014

VIII Międzynarodowy Plener Rzeźbiarski Puszcza Zielonka 2014- Nieskończoność

RAMUS ARTIS Festival- VIII Międzynarodowy Plener Rzeźbiarski Puszcza Zielonka 2014- Nieskończoność Od organizatora: Projekt ten corocznie ściąga do Murowanej Gośliny artystów z […]

Konkurs | II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO – Notatnik Artysty
Opublikowano 30 grudnia 2013

Konkurs | II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO – Notatnik Artysty

  II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO -Notatnik artysty – dla studentów uczelni i kierunków artystycznych. Hasło tegorocznego konkursu – Słowo- obraz   Zasady […]

EFEMERIE | Magdalena Janicka
Opublikowano 8 maja 2015

EFEMERIE | Magdalena Janicka

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.