Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE
Opublikowano 27 września 2018

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE

Konkurs | Statuetka „Bliscy Nieznajomi”
Opublikowano 9 kwietnia 2013

Konkurs | Statuetka „Bliscy Nieznajomi”

Konkurs na statuetkę:Nagroda Publiczności ST Bliscy Nieznajomi Teatr Polski w Poznaniu ogłasza konkurs dla studentów Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych na projekt […]

WYSTAWA POKONKURSOWA – III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ IM. PROF. JÓZEFA KOPCZYŃSKIEGO – GALERIA PROMOCYJNA ASP KRAKÓW
Opublikowano 3 kwietnia 2016

WYSTAWA POKONKURSOWA – III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ IM. PROF. JÓZEFA KOPCZYŃSKIEGO – GALERIA PROMOCYJNA ASP KRAKÓW

W imieniu Rektora  Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie  prof. Stanisława Tabisza oraz Rektora Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu prof. dr. hab. Marcina Berdyszaka prof. zw. […]

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP
Opublikowano 21 czerwca 2013

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP

a

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.