Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja
Opublikowano 19 maja 2013

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja

„RZEŹBA” | ”Wiosna młodych” – CK Zamek w Poznaniu Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji: ZDJĘCIA >>>

Ogólnopolski konkurs | XAWERY DUNIKOWSKI XX/XXI
Opublikowano 29 października 2014

Ogólnopolski konkurs | XAWERY DUNIKOWSKI XX/XXI

Konkurs organizowany jest przez Wydział Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie jako wydarzenie towarzyszące obchodom Roku Dunikowskiego, ogłoszonego przez […]

XIII Konkurs | Artystyczna Podróż Hestii
Opublikowano 24 stycznia 2014

XIII Konkurs | Artystyczna Podróż Hestii

XIII Konkurs Artystyczna Podróż Hestii    Zgłoszenia będą przyjmowane do 31 kwietnia 2014 r   Organizatorem konkursu jest Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo […]

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
Opublikowano 16 kwietnia 2015

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.