Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

WARSZTATY WRiDP – DRZWI OTWARTE UAP
Opublikowano 13 kwietnia 2016

WARSZTATY WRiDP – DRZWI OTWARTE UAP

WARSZTATY ODBĘDĄ SIĘ 16.04 (sobota) od godz 12.00 w budynku F na Golęcinie. W ramach zajęć kandydaci będą mogli wykonać ćwiczenie – portret w […]

ZAPISY PLENER – 12.02.2015 do godz. 12:00
Opublikowano 3 lutego 2015

ZAPISY PLENER – 12.02.2015 do godz. 12:00

!!! ZAPISY !!! WYDZIAŁOWY PLENER !!! OSTATECZNY TERMIN !!! W terminie 12 luty 2015 do godz. 12:00 trwają zapisy na plener Wydziału Rzeźby […]

Opublikowano 29 maja 2019

100/RZEŹBA – PRZYSZŁOŚĆ

PRZYSZŁOŚĆ. Wystawa Studentów Wydziału Rzeźby Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu Wernisaż: 01.06.2019 – godz. 18:00 Czas trwania: 01.06.2019 – 09.06.2019 MIEJSCE / Brama Poznania […]

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja
Opublikowano 19 maja 2013

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja

„RZEŹBA” | ”Wiosna młodych” – CK Zamek w Poznaniu Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji: ZDJĘCIA >>>

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.