Skip to content
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 7SBMFR 2023
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 7SBMFR 2023
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

SYNTEZA SZTUK
Opublikowano 14 maja 2014

SYNTEZA SZTUK

  W wydarzeniu biorą udział młodzi pracownicy WRiDP UAP: Bogucki Jarosław, Bosowska Marta, Drewicz Tomasz, Flieger Paweł, Górczyński Rafał, Gruszczyński Łukasz, Kiełpiński Paweł, Komasa Karolina, Kotwis Rafał, Mikoda Igor, Radziejewski […]

Wystawa | Jarosław Bogucki
Opublikowano 2 stycznia 2014

Wystawa | Jarosław Bogucki

Jarosław Bogucki „Między iluzją a rzeczywistością”   _____ Galeria Rotunda (w budynku głównym Uniwersytetu Artystycznego ) Wystawa TWÓRCA I JEGO DZIEŁO czas trwania wystawy: […]

Opublikowano 17 lipca 2019

FESTIWAL LAND ART – LAND ART „NATURALIA”

LAND ART „NATURALIA” | 13-15.09.2019 r.Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno – Spożywczegow Szreniawie Stowarzyszenie Naukowo–Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa Oddział w […]

WYSTAWA – SŁAWOMIR KUSZCZAK
Opublikowano 19 lutego 2013

WYSTAWA – SŁAWOMIR KUSZCZAK

 

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Designed with the Customizr theme

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.