Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » SYNTEZA SZTUK – UKRAIŃSKA SESJA FESTIWALU

SYNTEZA SZTUK – UKRAIŃSKA SESJA FESTIWALU

przez admin|Opublikowano 3 października 2015

22-29 WRZEŚNIA 2015, CHMIELNICKI, UKRAINA

OKRĘGOWE MUZEUM SZTUKI W CHMIELNICKIM

 

Synteza2015_UKR_100x70

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Współpraca – Koło Naukowe
Opublikowano 15 października 2015

Współpraca – Koło Naukowe

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja
Opublikowano 19 maja 2013

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja

„RZEŹBA” | ”Wiosna młodych” – CK Zamek w Poznaniu Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji: ZDJĘCIA >>>

Sympozjum „Kreacja wizualna…”| Konferencja „Czas na arteterapię”
Opublikowano 18 kwietnia 2013

Sympozjum „Kreacja wizualna…”| Konferencja „Czas na arteterapię”

Sympozjum | „Kreacja wizualna jako przestrzeń rozwoju osobowego i mediacji sztuki” | Wrocław Konferencja | „Czas na arteterapię” | Pruszków >> Zaproszenie  >> Program […]

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych
Opublikowano 3 kwietnia 2013

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych

 „RZEŹBA” | „Wiosna młodych” – CK Zamek w Poznaniu Wernisaż wystawy – środa, 03.04.2013r., godz.: 17.30, CK Zamek w Poznaniu wystawa otwarta od […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis SPOTKANIE ORGANIZACYJNE
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Współpraca – Koło Naukowe

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.