Skip to content
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 7SBMFR 2023
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 7SBMFR 2023
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » DLA STUDENTÓW » STYPENDIA | INFO

STYPENDIA | INFO

przez admin|Opublikowano 13 grudnia 2012

Informacja dla studentów.

Decyzje o przyznaniu stypendium są do odbioru w pok. 412 bud B

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

Plener WRiDP – TRANSGRESJE
Opublikowano 13 lutego 2016

Plener WRiDP – TRANSGRESJE

III – SBMFR – 2015 | ZGŁOSZENIA
Opublikowano 3 kwietnia 2015

III – SBMFR – 2015 | ZGŁOSZENIA

Dnia 1 IV 2015 zakończono przyjmowanie zgłoszeń,  do konkursu przystąpiło 175 osób – zgłoszono 337 prac. Dnia 2 IV 2015 komisja konkursowa zakwalifikowała do […]

WYCIECZKA DO GDAŃSKA W DNIU 15. 12. 2015, NA WYSTAWĘ: GRZECH. OBRAZY GRZECHU W SZTUCE EUROPEJSKIEJ OD XV DO POCZ. XX WIEKU.
Opublikowano 10 grudnia 2015

WYCIECZKA DO GDAŃSKA W DNIU 15. 12. 2015, NA WYSTAWĘ: GRZECH. OBRAZY GRZECHU W SZTUCE EUROPEJSKIEJ OD XV DO POCZ. XX WIEKU.

    Wycieczka organizowana jest z funduszy Koła Naukowego Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP

SEGREGATOR OBECNOŚCI – DEFINICJA WSPÓŁCZESNEGO DZIEŁA SZTUKI
Opublikowano 12 maja 2014

SEGREGATOR OBECNOŚCI – DEFINICJA WSPÓŁCZESNEGO DZIEŁA SZTUKI

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis WYSTAWA – DRYF ZERA – Łukasz Gruszczyński
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa | Obiekty do Wchodzenia. Głowy | Karolina Komasa

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Designed with the Customizr theme

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.