Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » DLA STUDENTÓW » III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

przez admin|Opublikowano 10 grudnia 2014

 


3 SBMFR

 

 

 

 

 

 

 

OGŁASZAMY NABÓR DO KONKURSU !!!


http://www.biennale.rzezba.pl/

 


Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

„Przestrzeń ziemi – ziemia jako materia.”
Opublikowano 26 czerwca 2018

„Przestrzeń ziemi – ziemia jako materia.”

Na terenie Miasta i Gminy Wielichowo w dniu 18 czerwca 2018 r. rozpoczęła się  realizacja projektu finansowanego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa […]

Konkurs | II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO – Notatnik Artysty
Opublikowano 30 grudnia 2013

Konkurs | II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO – Notatnik Artysty

  II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO -Notatnik artysty – dla studentów uczelni i kierunków artystycznych. Hasło tegorocznego konkursu – Słowo- obraz   Zasady […]

DRZEWO DREWNO TEMU
Opublikowano 26 listopada 2013

DRZEWO DREWNO TEMU

DYPLOMY 2015
Opublikowano 17 czerwca 2015

DYPLOMY 2015

                                      DYPLOMY 2015 Uniwersytetu […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Konkurs WRiDP
  • Powrót do listy postów
  • Następny post JAROSŁAW BOGUCKI – GALERIA MIEJSKA W MOSINIE

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.