Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

przez admin|Opublikowano 10 kwietnia 2015

plakat warsztaty 2015

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Opublikowano 17 lipca 2019

FESTIWAL LAND ART – LAND ART „NATURALIA”

LAND ART „NATURALIA” | 13-15.09.2019 r.Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno – Spożywczegow Szreniawie Stowarzyszenie Naukowo–Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa Oddział w […]

Akademicki i naukowy Poznań
Opublikowano 20 listopada 2012

Akademicki i naukowy Poznań

Urząd Miasta Poznania ogłosił kolejną edycję programu ” Akademicki i Naukowy Poznań”, który umożliwia dofinansowanie wizyt i wykładów w Poznaniu wybitnych naukowców i artystów […]

WAŻNE / STYPENDIA DLA STUDENTÓW
Opublikowano 18 września 2015

WAŻNE / STYPENDIA DLA STUDENTÓW

stypendium ministra

Opublikowano 28 stycznia 2020

PLENER W RAMACH PROJEKTU: MIĘDZYNARODOWA PŁASZCZYZNA WSPÓŁPRACY AKADEMICKIEJ POZNAŃ – TALLIN 2020

PLENER W RAMACH PROJEKTU: MIĘDZYNARODOWA PŁASZCZYZNA WSPÓŁPRACY AKADEMICKIEJ POZNAŃ – TALLIN 2020   Partnerzy projektu: Eesti Kunstiakadeemia, Tallin (Estonian Academy of Arts […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis III – SBMFR – 2015 | ZGŁOSZENIA
  • Powrót do listy postów
  • Następny post MIESO| Izabela Grudzińska

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.