Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

przez admin|Opublikowano 10 kwietnia 2015

plakat warsztaty 2015

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Opublikowano 16 maja 2019

OSTATNIE DNI ZAPISÓW – PER/FORMA – warsztaty i pokaz działań warsztatowych

OSTATNIE DNI ZAPISÓW PER/FORMA – warsztaty i pokaz działań warsztatowych Prowadzenie: prof. Janusz Bałdyga, dr Marta Bosowska Działania performatywne stanowiące element prezentacji […]

WYSTAWA – DRYF ZERA – Łukasz Gruszczyński
Opublikowano 5 grudnia 2012

WYSTAWA – DRYF ZERA – Łukasz Gruszczyński

DOKTORAT HONORIS CAUSA
Opublikowano 20 listopada 2012

DOKTORAT HONORIS CAUSA

  Prof. Marcin Berdyszak, Rektor Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i prof. Andrzej P. Florkowski, Dziekan Wydziału Komunikacji Multimedialnej mają zaszczyt zaprosić na uroczystość nadania […]

KONSULTANCI – STUDIA II STOPNIA
Opublikowano 13 listopada 2012

KONSULTANCI – STUDIA II STOPNIA

Informacja dotyczy pytań dotyczących zasad wyboru konultantów. Studenci II roku studiów magisterskich wybierają dwóch konsultantów głównych z katedry Rzeźby i z katedry […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis III – SBMFR – 2015 | ZGŁOSZENIA
  • Powrót do listy postów
  • Następny post MIESO| Izabela Grudzińska

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.