Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » Współpraca – Koło Naukowe

Współpraca – Koło Naukowe

przez admin|Opublikowano 15 października 2015

Beznazwy-3

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

PAWEŁ KIEŁPIŃSKI | POMNIKI NOMADÓW | 02.06 18:00
Opublikowano 31 maja 2015

PAWEŁ KIEŁPIŃSKI | POMNIKI NOMADÓW | 02.06 18:00

Konkurs na projekt koncepcji artystycznej „Budowy Trasy Pamięci”
Opublikowano 24 lutego 2015

Konkurs na projekt koncepcji artystycznej „Budowy Trasy Pamięci”

Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach ogłasza Konkurs na projekt koncepcji artystycznej „Budowy Trasy Pamięci”. Organizator: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Raciborska […]

Wernisaż Wystawy „Rzeźba” 25 Lecie Galerii Miejskiej w Mosinie (1993-2018)
Opublikowano 7 października 2018

Wernisaż Wystawy „Rzeźba” 25 Lecie Galerii Miejskiej w Mosinie (1993-2018)

Galeria Sztuki w Mosinie i Wydział Rzeźby UAP Zaprasza na obchody 25 Lecia Galerii Miejskiej w Mosinie (1993-2018) Wernisaż Wystawy RZEŹBA / prace […]

Wystawa | Obiekty do Wchodzenia. Głowy | Karolina Komasa
Opublikowano 13 grudnia 2012

Wystawa | Obiekty do Wchodzenia. Głowy | Karolina Komasa

[html ] [/html]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis SYNTEZA SZTUK – UKRAIŃSKA SESJA FESTIWALU
  • Powrót do listy postów
  • Następny post NABÓR Kurs Pedagogiczny

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.