Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » Plener WRiDP – TRANSGRESJE

Plener WRiDP – TRANSGRESJE

przez admin|Opublikowano 13 lutego 2016

plener-transgresje

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

preMedytacje – Sekretne Znaczenia
Opublikowano 30 marca 2016

preMedytacje – Sekretne Znaczenia

preMedytacje to cykl wystaw organizowanych od 2010 roku w różnych ośrodkach sztuki w Polsce I za granicą. Sam tytuł preMedytacje kieruje uwagę […]

Zmarł prof. Jan Berdyszak
Opublikowano 19 września 2014

Zmarł prof. Jan Berdyszak

9 Międzynarodowym Nadbałtyckim Triennale Miniatury Tkackiej
Opublikowano 28 stycznia 2013

9 Międzynarodowym Nadbałtyckim Triennale Miniatury Tkackiej

Szanowni Państwo, serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w 9 Międzynarodowym Nadbałtyckim Triennale Miniatury Tkackiej organizowanym przez Muzeum Miasta Gdyni. Ostateczny czas nadsyłania zgłoszeń został […]

ANKIETA JEDNOSTKI
Opublikowano 28 stycznia 2013

ANKIETA JEDNOSTKI

Szanowni Państwo. W związku ze zbliżającym się  terminem   złożenia w Sekcji Programów Badawczych i Kontaktów z MNiSW ankiet jednostki za lata 2009,2010,2011,2012 […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis WYSTAWA / ASP GDAŃSK / III SBMFR
  • Powrót do listy postów
  • Następny post 250-lecia Mennicy Polskiej | Konkurs na projekt medalu okolicznościowego

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.