Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » DLA STUDENTÓW » Dzień Informacyjny Programu Erasmus+ w Poznaniu | 18-19.03.2016 r. MTP

Dzień Informacyjny Programu Erasmus+ w Poznaniu | 18-19.03.2016 r. MTP

przez admin|Opublikowano 18 marca 2016

http://erasmusplus.org.pl/akademia/dzien-informacyjny-programu-erasmus-w-poznaniu/

unnamed

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

wigilia | WRiDP
Opublikowano 16 grudnia 2012

wigilia | WRiDP

Serdecznie zapraszamy  na Wigilię WRiDP UA w Poznaniu. Wigilia odbędzie się 17 grudnia 2012r. (poniedziałek) w sali 17 A (+ kuźnia) o godz. […]

Zapraszamy na dwie wystawy malarstwa do Gniezna
Opublikowano 13 marca 2013

Zapraszamy na dwie wystawy malarstwa do Gniezna

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
Opublikowano 10 grudnia 2014

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

                OGŁASZAMY NABÓR DO KONKURSU !!! http://www.biennale.rzezba.pl/  

ZAPISY PLENER – 12.02.2015 do godz. 12:00
Opublikowano 3 lutego 2015

ZAPISY PLENER – 12.02.2015 do godz. 12:00

!!! ZAPISY !!! WYDZIAŁOWY PLENER !!! OSTATECZNY TERMIN !!! W terminie 12 luty 2015 do godz. 12:00 trwają zapisy na plener Wydziału Rzeźby […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis UKRYTY WYMIAR – ODA Piotrków Trybunalski
  • Powrót do listy postów
  • Następny post preMedytacje – Sekretne Znaczenia

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.