Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » 100/RZEŹBA – PRZYSZŁOŚĆ

100/RZEŹBA – PRZYSZŁOŚĆ

przez admin|Opublikowano 29 maja 2019

PRZYSZŁOŚĆ.

Wystawa Studentów Wydziału Rzeźby Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu
Wernisaż: 01.06.2019 – godz. 18:00
Czas trwania: 01.06.2019 – 09.06.2019
MIEJSCE / Brama Poznania / ul. Gdańska 2, Poznań

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Jaap Blonk w Poznaniu
Opublikowano 23 kwietnia 2016

Jaap Blonk w Poznaniu

16. Biennale Sztuki Mediów WRO 2015 Test Exposure
Opublikowano 15 września 2014

16. Biennale Sztuki Mediów WRO 2015 Test Exposure

  Międzynarodowe Biennale Sztuki Mediów WRO stanowi główne forum sztuki nowych mediów w Polsce i należy do wiodących wydarzeń artystycznych w Europie […]

Wystawa | MDŁOŚCI w Galerii Sztuki Wozownia w Toruniu
Opublikowano 2 stycznia 2014

Wystawa | MDŁOŚCI w Galerii Sztuki Wozownia w Toruniu

  MDŁOŚCI   Wernisaż wystawy | 10 stycznia 2014 Czas trwania wystawy | 23 lutego 2014   Kuratorka Marta Smolińska     […]

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP
Opublikowano 21 czerwca 2013

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP

a

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis FOTORELACJA – OGÓLNOPOLSKI PLENER RZEŹBIARSKI – 100/RZEŹBA – WOKÓŁ KULI
  • Powrót do listy postów
  • Następny post DOTYK ŻYWIOŁU – warsztaty ceramiczne w Noc Kupały 2019.

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.