Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » 100/RZEŹBA – PRZYSZŁOŚĆ

100/RZEŹBA – PRZYSZŁOŚĆ

przez admin|Opublikowano 29 maja 2019

PRZYSZŁOŚĆ.

Wystawa Studentów Wydziału Rzeźby Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu
Wernisaż: 01.06.2019 – godz. 18:00
Czas trwania: 01.06.2019 – 09.06.2019
MIEJSCE / Brama Poznania / ul. Gdańska 2, Poznań

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Plener WRiDP – TRANSGRESJE
Opublikowano 13 lutego 2016

Plener WRiDP – TRANSGRESJE

WARSZTATY RZEŹBY 11-04  | ZAPRASZAMY
Opublikowano 10 kwietnia 2015

WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

Opublikowano 18 czerwca 2019

DOTYK ŻYWIOŁU – warsztaty ceramiczne w Noc Kupały 2019.

DOTYK ŻYWIOŁU – warsztaty ceramiczne w Noc Kupały 2019. Miejsce: Teren przy Bramie Poznania, ul. Gdańska 2a, Poznań Prowadzenie: dr Wojciech Tężycki / dr Marcin […]

PRZEGLĄDY PRACOWNI
Opublikowano 25 maja 2015

PRZEGLĄDY PRACOWNI

Golęcin, 02 Czerwca, godzina 9:00 – Przegląd prac studentów I-go roku licencjat Golęcin, 02 Czerwca, godzina 11:30 – Przegląd prac studentów I-go roku studia […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis FOTORELACJA – OGÓLNOPOLSKI PLENER RZEŹBIARSKI – 100/RZEŹBA – WOKÓŁ KULI
  • Powrót do listy postów
  • Następny post DOTYK ŻYWIOŁU – warsztaty ceramiczne w Noc Kupały 2019.

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Ładowanie komentarzy...
 

You must be logged in to post a comment.