Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » SEGREGATOR OBECNOŚCI – DEFINICJA WSPÓŁCZESNEGO DZIEŁA SZTUKI

SEGREGATOR OBECNOŚCI – DEFINICJA WSPÓŁCZESNEGO DZIEŁA SZTUKI

przez admin|Opublikowano 12 maja 2014

Dobrzyca zaproszenie_awers Dobrzycazaproszenie_rewers Muzeum Ziemiaństwa - Dobrzyca- Plakat

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

WARSZTATY RZEŹBY 11-04  | ZAPRASZAMY
Opublikowano 10 kwietnia 2015

WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

SPOTKANIE | Prof. Sławomir Brzoska
Opublikowano 11 marca 2014

SPOTKANIE | Prof. Sławomir Brzoska

STAŻE | Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Opublikowano 25 stycznia 2013

STAŻE | Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego organizuje przedsięwzięcia stażowe dla pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych w przedsiębiorstwach oraz dla pracowników przedsiębiorstw w jednostkach naukowych. Serdecznie […]

ZEBRANIE KATEDRY RZEŹBY
Opublikowano 20 września 2014

ZEBRANIE KATEDRY RZEŹBY

Szanowni Państwo ! Ze względu na zbliżający się początek roku akademickiego  zapraszam wszystkich członków katedry  na zebranie Katedry Rzeźby o godz. 9 […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis WRiDP & King Mongkut’s University of Technology North Bangkok
  • Powrót do listy postów
  • Następny post SYNTEZA SZTUK

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.