Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » DLA STUDENTÓW » Dzień Informacyjny Programu Erasmus+ w Poznaniu | 18-19.03.2016 r. MTP

Dzień Informacyjny Programu Erasmus+ w Poznaniu | 18-19.03.2016 r. MTP

przez admin|Opublikowano 18 marca 2016

http://erasmusplus.org.pl/akademia/dzien-informacyjny-programu-erasmus-w-poznaniu/

unnamed

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

Konkurs na statuetkę Nagrody Obywatelskiej
Opublikowano 19 lutego 2013

Konkurs na statuetkę Nagrody Obywatelskiej

Konkurs na statuetkę Nagrody Obywatelskiej – więcej informacji TUTAJ _

13 edycja Konkursu Artystyczna Podróż Hestii
Opublikowano 6 lutego 2014

13 edycja Konkursu Artystyczna Podróż Hestii

____ 13 edycja Konkursu Artystyczna Podróż Hestii ____ Konkurs Artystyczna Podróż Hestii jest dla uczestników szczególnym momentem spotkania z oceną pozaakademicką , […]

Łukasz Gruszczyński | Drzewnokształty
Opublikowano 10 września 2014

Łukasz Gruszczyński | Drzewnokształty

GENERATOR | Ogłoszenie
Opublikowano 9 lutego 2014

GENERATOR | Ogłoszenie

G E N E R A T O R Festiwal MALTA zaprasza studentów i młodych pracowników Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych do udziału […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis UKRYTY WYMIAR – ODA Piotrków Trybunalski
  • Powrót do listy postów
  • Następny post preMedytacje – Sekretne Znaczenia

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.