Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » WARSZTATY RZEŹBY

WARSZTATY RZEŹBY

przez admin|Opublikowano 27 lutego 2015

plakat warsztaty 2015

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

ZAPISY PLENER – 12.02.2015 do godz. 12:00
Opublikowano 3 lutego 2015

ZAPISY PLENER – 12.02.2015 do godz. 12:00

!!! ZAPISY !!! WYDZIAŁOWY PLENER !!! OSTATECZNY TERMIN !!! W terminie 12 luty 2015 do godz. 12:00 trwają zapisy na plener Wydziału Rzeźby […]

Wystawa | MDŁOŚCI w Galerii Sztuki Wozownia w Toruniu
Opublikowano 2 stycznia 2014

Wystawa | MDŁOŚCI w Galerii Sztuki Wozownia w Toruniu

  MDŁOŚCI   Wernisaż wystawy | 10 stycznia 2014 Czas trwania wystawy | 23 lutego 2014   Kuratorka Marta Smolińska     […]

WYSTAWA – Laureaci 4. SBMFR
Opublikowano 21 czerwca 2017

WYSTAWA – Laureaci 4. SBMFR

    WYSTAWA // Laureaci 4. Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2017 –  Finisaż – 28 czerwca 2017 | środa | godz. […]

ANKIETA JEDNOSTKI
Opublikowano 28 stycznia 2013

ANKIETA JEDNOSTKI

Szanowni Państwo. W związku ze zbliżającym się  terminem   złożenia w Sekcji Programów Badawczych i Kontaktów z MNiSW ankiet jednostki za lata 2009,2010,2011,2012 […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Konkurs na projekt koncepcji artystycznej „Budowy Trasy Pamięci”
  • Powrót do listy postów
  • Następny post WAVE OF SOUND | Andreea Vladut

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.