Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

przez admin|Opublikowano 16 kwietnia 2015

biennale plakat 2.1

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

WARSZTATY RZEŹBY 11-04  | ZAPRASZAMY
Opublikowano 10 kwietnia 2015

WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

MICHAŁ WIELOPOLSKI – AUTOPORTRET WIELOKROTNY
Opublikowano 2 lutego 2015

MICHAŁ WIELOPOLSKI – AUTOPORTRET WIELOKROTNY

„Małgorzata Fober /fotografia/”
Opublikowano 16 maja 2019

„Małgorzata Fober /fotografia/”

„Małgorzata Fober /fotografia/” Wernisaż 18 maja /sobota/  2019 r., godz. 17.00. Magiel – Galeria Sztuki Współczesnej w Wielichowie Farna 2a, 64-050 Wielichowo […]

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej – MARCIN RADZIEJEWSKI
Opublikowano 4 kwietnia 2014

Publiczna obrona rozprawy doktorskiej – MARCIN RADZIEJEWSKI

  Dziekan Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, dr hab. Karolina Komasa prof. ndzw UAP uprzejmie zawiadamia, że w […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis 45. FAMA – MIĘDZYNARODOWY KAMPUS ARTYSTYCZNY | SEKCJA SZTUK WIZUALNYCH
  • Powrót do listy postów
  • Następny post EFEMERIE | Magdalena Janicka

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.