Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » 45. FAMA – MIĘDZYNARODOWY KAMPUS ARTYSTYCZNY | SEKCJA SZTUK WIZUALNYCH

45. FAMA – MIĘDZYNARODOWY KAMPUS ARTYSTYCZNY | SEKCJA SZTUK WIZUALNYCH

przez admin|Opublikowano 14 kwietnia 2015

2015 pion - projekt - Andrzej Pawełczyk

FAMA 2015 – ZIEMIA OBIECANA – NABÓR

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych
Opublikowano 3 kwietnia 2013

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych

 „RZEŹBA” | „Wiosna młodych” – CK Zamek w Poznaniu Wernisaż wystawy – środa, 03.04.2013r., godz.: 17.30, CK Zamek w Poznaniu wystawa otwarta od […]

WYSTAWA – Laureaci 4. SBMFR
Opublikowano 21 czerwca 2017

WYSTAWA – Laureaci 4. SBMFR

    WYSTAWA // Laureaci 4. Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2017 –  Finisaż – 28 czerwca 2017 | środa | godz. […]

Konkurs plastyczno – fotograficzny
Opublikowano 13 listopada 2012

Konkurs plastyczno – fotograficzny

Konkurs plastyczno- fotograficzny na plakat promujący Światowy Dzień AIDS 2012 szczegóły na www.getting-to-zero.pl

Zapraszamy na dwie wystawy malarstwa do Gniezna
Opublikowano 13 marca 2013

Zapraszamy na dwie wystawy malarstwa do Gniezna

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis MIESO| Izabela Grudzińska
  • Powrót do listy postów
  • Następny post III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.