Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » DLA STUDENTÓW » Nabór prac

Nabór prac

przez admin|Opublikowano 13 kwietnia 2016

nabór plakat.cdr

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE
Opublikowano 27 września 2015

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE

Zapraszamy studentów  I go Roku studiów I i II stopnia na Spotkanie z Dziekanem i Prodziekanem  01. 10 o godzinie 12.00 w […]

Spacer z powidokiem / Navis 966
Opublikowano 26 lutego 2016

Spacer z powidokiem / Navis 966

Spacer z powidokiem / Navis 966 prof. Kazimierz Raba prof. zw. UAP  |  mgr Łukasz Gruszczyński as. Obiekt powstał w VIII Pracowni […]

WARSZTATY RZEŹBY 11-04  | ZAPRASZAMY
Opublikowano 10 kwietnia 2015

WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

Publiczna Obrona Rozprawy Doktorskiej – „SPOTKANIA. ILE WSZYSTKIEGO W KAWAŁKU GLINY?”
Opublikowano 22 stycznia 2014

Publiczna Obrona Rozprawy Doktorskiej – „SPOTKANIA. ILE WSZYSTKIEGO W KAWAŁKU GLINY?”

Dziekan Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, dr hab. Karolina Komasa prof. ndzw UAP uprzejmie zawiadamia, że w dniu […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis WARSZTATY WRiDP – DRZWI OTWARTE UAP
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Jaap Blonk w Poznaniu

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.