Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » 5. Studenckie Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2019

5. Studenckie Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2019

przez admin|Opublikowano 18 grudnia 2019

 

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
Opublikowano 16 kwietnia 2015

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

WARSZTATY RZEŹBY 11-04  | ZAPRASZAMY
Opublikowano 10 kwietnia 2015

WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

Sympozjum „Kreacja wizualna…”| Konferencja „Czas na arteterapię”
Opublikowano 18 kwietnia 2013

Sympozjum „Kreacja wizualna…”| Konferencja „Czas na arteterapię”

Sympozjum | „Kreacja wizualna jako przestrzeń rozwoju osobowego i mediacji sztuki” | Wrocław Konferencja | „Czas na arteterapię” | Pruszków >> Zaproszenie  >> Program […]

Konkurs WRiDP
Opublikowano 27 listopada 2014

Konkurs WRiDP

* Wydział Rzeźby i Działań Przestrzennych Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu uprzejmie informuję, iż zgodnie z § 8 pkt. 8 Regulaminu Konkursu na projekt upominku […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Wystawa – DIALOGI RZEŹBY
  • Powrót do listy postów
  • Następny post PRZESUNIĘCIA | Muzeum Rzeźby Współczesnej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.