Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » DLA STUDENTÓW » Konkurs plastyczno – fotograficzny

Konkurs plastyczno – fotograficzny

przez admin|Opublikowano 13 listopada 2012

Konkurs plastyczno- fotograficzny na plakat promujący Światowy Dzień AIDS 2012 szczegóły na www.getting-to-zero.pl

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

NOTO – Międzynarodowy Konkurs Studencki
Opublikowano 22 stycznia 2018

NOTO – Międzynarodowy Konkurs Studencki

Hasłem przewodnim konkursu jest POCZĄTEK, rozumiany jako: start, młodość, inicjacja, narodziny koncepcji, rozpoczęcie dzieła, liniowa narracja, tajemnica oraz czas będący miarą rzeczy. Szczegółowe […]

Informacje bieżące
Opublikowano 9 maja 2013

Informacje bieżące

Spotkanie w sprawie dyplomów. Piątek o 13.00 ( 10.05 ) w pracowni magisterskiej ul solna. (dotyczy dyplomów studentów I i II stopnia) […]

SPOTKANIE ZE STUDENTAMI WRIDP
Opublikowano 17 marca 2015

SPOTKANIE ZE STUDENTAMI WRIDP

Prodziekan dr.hab Paweł Kiełpiński prof. ndzw UAP zaprasza Studentów na spotkanie 19.03.2015 [czwartek] o godzinie 12:00 / budynek E – WRiDP Golęcin […]

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP
Opublikowano 21 czerwca 2013

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP

a

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis KONSULTANCI – STUDIA II STOPNIA
  • Powrót do listy postów
  • Następny post EGZOTYCZNE DREWNIANE UMYWALKI

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.