Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » DLA STUDENTÓW » Konkurs plastyczno – fotograficzny

Konkurs plastyczno – fotograficzny

przez admin|Opublikowano 13 listopada 2012

Konkurs plastyczno- fotograficzny na plakat promujący Światowy Dzień AIDS 2012 szczegóły na www.getting-to-zero.pl

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

TERMINARZ PRZEGLĄDÓW
Opublikowano 30 maja 2014

TERMINARZ PRZEGLĄDÓW

Przegląd pracowni – 03.06 (wtorek) Spotykamy się o godz. 9.00 w budynku na ul. Garncarskiej. Następnie idziemy do budynku A później na Golęcin. […]

Ashtreekling | Łukasz Gruszczyński
Opublikowano 28 lutego 2016

Ashtreekling | Łukasz Gruszczyński

Ashtreekling | Łukasz Gruszczyński magazynszum 23.10.2015 – 14.11.2015 | Galeria MBWA w Lesznie 15.01.2016 -06.02.2016  | CKiS Wieża Ciśnień w Koninie kurator: Karolina Leśnik fotorelacja: M. […]

45. FAMA – MIĘDZYNARODOWY KAMPUS ARTYSTYCZNY | SEKCJA SZTUK WIZUALNYCH
Opublikowano 14 kwietnia 2015

45. FAMA – MIĘDZYNARODOWY KAMPUS ARTYSTYCZNY | SEKCJA SZTUK WIZUALNYCH

FAMA 2015 – ZIEMIA OBIECANA – NABÓR

Wystawa | Obiekty do Wchodzenia. Głowy | Karolina Komasa
Opublikowano 13 grudnia 2012

Wystawa | Obiekty do Wchodzenia. Głowy | Karolina Komasa

[html ] [/html]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis KONSULTANCI – STUDIA II STOPNIA
  • Powrót do listy postów
  • Następny post EGZOTYCZNE DREWNIANE UMYWALKI

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.