Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » Wystawa | Obiekty do Wchodzenia. Głowy | Karolina Komasa

Wystawa | Obiekty do Wchodzenia. Głowy | Karolina Komasa

przez admin|Opublikowano 13 grudnia 2012

[html ]

[/html]

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

Integracja sztuki i techniki w architekturze i urbanistyce
Opublikowano 26 stycznia 2013

Integracja sztuki i techniki w architekturze i urbanistyce

Z przyjemnością zapraszamy na I Sympozjum „Integracja sztuki i techniki w architekturze i urbanistyce” organizowane przez Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy, Wydział Budownictwa Architektury i Inżynierii Środowiska, […]

Opublikowano 11 listopada 2019

Wystawa – DIALOGI RZEŹBY

Serdecznie zapraszamy na Wystawę Pedagogów Wydziału Rzeźby w Muzeum Śremskim Dialogi Rzeźby 17.11–22.12.2019 wernisaż 17.11.2019 godzina 17.00

Jaap Blonk w Poznaniu
Opublikowano 23 kwietnia 2016

Jaap Blonk w Poznaniu

Opublikowano 18 czerwca 2019

DOTYK ŻYWIOŁU – warsztaty ceramiczne w Noc Kupały 2019.

DOTYK ŻYWIOŁU – warsztaty ceramiczne w Noc Kupały 2019. Miejsce: Teren przy Bramie Poznania, ul. Gdańska 2a, Poznań Prowadzenie: dr Wojciech Tężycki / dr Marcin […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis STYPENDIA | INFO
  • Powrót do listy postów
  • Następny post wigilia | WRiDP

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.