Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » GALERIA KONT | SOFIZMAT | MAŁGORZATA WITASZAK

GALERIA KONT | SOFIZMAT | MAŁGORZATA WITASZAK

przez admin|Opublikowano 13 lutego 2015

Plakat Kondor 3

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Opublikowano 29 maja 2019

100/RZEŹBA – PRZYSZŁOŚĆ

PRZYSZŁOŚĆ. Wystawa Studentów Wydziału Rzeźby Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu Wernisaż: 01.06.2019 – godz. 18:00 Czas trwania: 01.06.2019 – 09.06.2019 MIEJSCE / Brama Poznania […]

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
Opublikowano 16 kwietnia 2015

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

Ogłoszenie o naborze chętnych do udziału w programie wymiany studentów pomiędzy
Opublikowano 4 września 2014

Ogłoszenie o naborze chętnych do udziału w programie wymiany studentów pomiędzy

Ogłoszenie o naborze chętnych do udziału w programie wymiany studentów pomiędzy Uniwersytetem Artystycznym w Poznaniu i Moscow State Academic Art Institute n.a. […]

PO DRZEWACH
Opublikowano 3 lutego 2015

PO DRZEWACH

  P O  D R Z E W A C H Kolegiacki ART/ Hotel Kolegiacki/ Plac Kolegiacki 5/ Poznań/ Wernisaż 06.02.2015 godz. […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis ZAPISY PLENER – 12.02.2015 do godz. 12:00
  • Powrót do listy postów
  • Następny post SPOTKANIE ORGANIZACYJNE | PLENER „INGERENCJE”

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.