Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » Współpraca – Koło Naukowe

Współpraca – Koło Naukowe

przez admin|Opublikowano 15 października 2015

Beznazwy-3

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

Studia w Indonezji
Opublikowano 20 listopada 2012

Studia w Indonezji

Informuję, że zgodnie z treścią pisma otrzymanego z Ambasady Republiki Indonezji istnieje możliwość podjęcia przez studentów polskich uczelni studiów w Indonezji w ramach programu […]

GENERATOR | Ogłoszenie
Opublikowano 9 lutego 2014

GENERATOR | Ogłoszenie

G E N E R A T O R Festiwal MALTA zaprasza studentów i młodych pracowników Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych do udziału […]

TEATR CIESZYŃSKI ZAPRASZA NA WYSTAWĘ
Opublikowano 12 kwietnia 2016

TEATR CIESZYŃSKI ZAPRASZA NA WYSTAWĘ

SŁAWOMIR KUSZCZAK – CODZIENNOŚĆ CZĘŚĆ DRUGA RAFAŁ KOTWIS – RZEŹBA 

Konkurs | II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO – Notatnik Artysty
Opublikowano 30 grudnia 2013

Konkurs | II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO – Notatnik Artysty

  II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO -Notatnik artysty – dla studentów uczelni i kierunków artystycznych. Hasło tegorocznego konkursu – Słowo- obraz   Zasady […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis SYNTEZA SZTUK – UKRAIŃSKA SESJA FESTIWALU
  • Powrót do listy postów
  • Następny post NABÓR Kurs Pedagogiczny

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.