Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

GŁÓD, JEDZENIE i ASCEZA
Opublikowano 25 stycznia 2016

GŁÓD, JEDZENIE i ASCEZA

GŁÓD, JEDZENIE i ASCEZA, seminarium kulturoznawcze w dniach 21.-27. sierpnia 2016 w Maria Taferl w Dolnej Austrii – termin składania wniosków o […]

WAŻNE / STYPENDIA DLA STUDENTÓW
Opublikowano 18 września 2015

WAŻNE / STYPENDIA DLA STUDENTÓW

stypendium ministra

Opublikowano 15 kwietnia 2019

TECHNO/ART/YKULACJE – OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA

OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA// dotyczącą problematyki nowoczesnych technik realizacyjnych i rozwoju nowych środków i metod obrazowania w kontekście współczesnej edukacji artystycznej. ZAKRES PROBLEMOWY KONFERENCJI// […]

Opublikowano 17 lipca 2019

FESTIWAL LAND ART – LAND ART „NATURALIA”

LAND ART „NATURALIA” | 13-15.09.2019 r.Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno – Spożywczegow Szreniawie Stowarzyszenie Naukowo–Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa Oddział w […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.