Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » DLA STUDENTÓW » Nabór prac

Nabór prac

przez admin|Opublikowano 13 kwietnia 2016

nabór plakat.cdr

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

13. Rawickie Mosty Sztuki
Opublikowano 23 sierpnia 2013

13. Rawickie Mosty Sztuki

13 Rawickie Mosty Sztuki, to kontynuacja organizowanych przez Muzeum Ziemi Rawickiej Spotkań Artystów Akademickich. Celem spotkania jest wspólna wystawa i prezentacja dorobku […]

Wernisaż Wystawy „Rzeźba” 25 Lecie Galerii Miejskiej w Mosinie (1993-2018)
Opublikowano 7 października 2018

Wernisaż Wystawy „Rzeźba” 25 Lecie Galerii Miejskiej w Mosinie (1993-2018)

Galeria Sztuki w Mosinie i Wydział Rzeźby UAP Zaprasza na obchody 25 Lecia Galerii Miejskiej w Mosinie (1993-2018) Wernisaż Wystawy RZEŹBA / prace […]

SYNTEZA SZTUK – UKRAIŃSKA SESJA FESTIWALU
Opublikowano 3 października 2015

SYNTEZA SZTUK – UKRAIŃSKA SESJA FESTIWALU

22-29 WRZEŚNIA 2015, CHMIELNICKI, UKRAINA OKRĘGOWE MUZEUM SZTUKI W CHMIELNICKIM   Synteza2015_UKR_100x70

MIESO| Izabela Grudzińska
Opublikowano 14 kwietnia 2015

MIESO| Izabela Grudzińska

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis WARSZTATY WRiDP – DRZWI OTWARTE UAP
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Jaap Blonk w Poznaniu

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.