Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » DLA STUDENTÓW » Nabór prac

Nabór prac

przez admin|Opublikowano 13 kwietnia 2016

nabór plakat.cdr

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Konkurs na projekt koncepcji artystycznej „Budowy Trasy Pamięci”
Opublikowano 24 lutego 2015

Konkurs na projekt koncepcji artystycznej „Budowy Trasy Pamięci”

Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach ogłasza Konkurs na projekt koncepcji artystycznej „Budowy Trasy Pamięci”. Organizator: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ul. Raciborska […]

GŁÓD, JEDZENIE i ASCEZA
Opublikowano 25 stycznia 2016

GŁÓD, JEDZENIE i ASCEZA

GŁÓD, JEDZENIE i ASCEZA, seminarium kulturoznawcze w dniach 21.-27. sierpnia 2016 w Maria Taferl w Dolnej Austrii – termin składania wniosków o […]

Akademicki i naukowy Poznań
Opublikowano 20 listopada 2012

Akademicki i naukowy Poznań

Urząd Miasta Poznania ogłosił kolejną edycję programu ” Akademicki i Naukowy Poznań”, który umożliwia dofinansowanie wizyt i wykładów w Poznaniu wybitnych naukowców i artystów […]

Plener Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP 2016/2017
Opublikowano 29 marca 2017

Plener Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP 2016/2017

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis WARSZTATY WRiDP – DRZWI OTWARTE UAP
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Jaap Blonk w Poznaniu

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.