Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » Plener Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP 2016/2017

Plener Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP 2016/2017

przez admin|Opublikowano 29 marca 2017

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Wystawa | Obiekty do Wchodzenia. Głowy | Karolina Komasa
Opublikowano 13 grudnia 2012

Wystawa | Obiekty do Wchodzenia. Głowy | Karolina Komasa

[html ] [/html]

45. FAMA – MIĘDZYNARODOWY KAMPUS ARTYSTYCZNY | SEKCJA SZTUK WIZUALNYCH
Opublikowano 14 kwietnia 2015

45. FAMA – MIĘDZYNARODOWY KAMPUS ARTYSTYCZNY | SEKCJA SZTUK WIZUALNYCH

FAMA 2015 – ZIEMIA OBIECANA – NABÓR

UWAGA! OPgłoszony został II Nabór na studia II stopnia
Opublikowano 2 września 2013

UWAGA! OPgłoszony został II Nabór na studia II stopnia

II Nabór na studia II stopnia na Wydział Rzeźby i Działań Przestrzennych odbędzie się 19.09. 2013 o godz 9.00 w sali nr 3 […]

WARSZTATY WRiDP – DRZWI OTWARTE UAP
Opublikowano 13 kwietnia 2016

WARSZTATY WRiDP – DRZWI OTWARTE UAP

WARSZTATY ODBĘDĄ SIĘ 16.04 (sobota) od godz 12.00 w budynku F na Golęcinie. W ramach zajęć kandydaci będą mogli wykonać ćwiczenie – portret w […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis MAPA // Budynek B // Wydział Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP
  • Powrót do listy postów
  • Następny post 4.SBMFR 2017 – wystawa konkursowa | 19.05.2017 godz. 18:00

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.