Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » 5. Studenckie Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2019

5. Studenckie Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2019

przez admin|Opublikowano 18 grudnia 2019

 

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE
Opublikowano 27 września 2015

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE

Zapraszamy studentów  I go Roku studiów I i II stopnia na Spotkanie z Dziekanem i Prodziekanem  01. 10 o godzinie 12.00 w […]

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
Opublikowano 10 grudnia 2014

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

                OGŁASZAMY NABÓR DO KONKURSU !!! http://www.biennale.rzezba.pl/  

DRZEWO DREWNO TEMU
Opublikowano 26 listopada 2013

DRZEWO DREWNO TEMU

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE | PLENER „INGERENCJE”
Opublikowano 23 lutego 2015

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE | PLENER „INGERENCJE”

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE | g:11-00 | 27.02.2015 – PIĄTEK BUDYNEK F / GOLĘCIN   PLENER WYDZIAŁU RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH UAP Miejsce: Ośrodek […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Wystawa – DIALOGI RZEŹBY
  • Powrót do listy postów
  • Następny post PRZESUNIĘCIA | Muzeum Rzeźby Współczesnej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.