Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja

przez admin|Opublikowano 19 maja 2013

„RZEŹBA” | ”Wiosna młodych” – CK Zamek w Poznaniu

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji:
ZDJĘCIA >>>

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

preMedytacje – Sekretne Znaczenia
Opublikowano 30 marca 2016

preMedytacje – Sekretne Znaczenia

preMedytacje to cykl wystaw organizowanych od 2010 roku w różnych ośrodkach sztuki w Polsce I za granicą. Sam tytuł preMedytacje kieruje uwagę […]

WARSZTATY RZEŹBY
Opublikowano 27 lutego 2015

WARSZTATY RZEŹBY

III – SBMFR – 2015 | ZGŁOSZENIA
Opublikowano 3 kwietnia 2015

III – SBMFR – 2015 | ZGŁOSZENIA

Dnia 1 IV 2015 zakończono przyjmowanie zgłoszeń,  do konkursu przystąpiło 175 osób – zgłoszono 337 prac. Dnia 2 IV 2015 komisja konkursowa zakwalifikowała do […]

Opublikowano 16 maja 2019

OSTATNIE DNI ZAPISÓW – PER/FORMA – warsztaty i pokaz działań warsztatowych

OSTATNIE DNI ZAPISÓW PER/FORMA – warsztaty i pokaz działań warsztatowych Prowadzenie: prof. Janusz Bałdyga, dr Marta Bosowska Działania performatywne stanowiące element prezentacji […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Kawaler K. Festival
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Konkurs | Statuetka „Bliscy Nieznajomi” – wyniki

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.