Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » WARSZTATY RZEŹBY

WARSZTATY RZEŹBY

przez admin|Opublikowano 27 lutego 2015

plakat warsztaty 2015

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
Opublikowano 10 grudnia 2014

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

                OGŁASZAMY NABÓR DO KONKURSU !!! http://www.biennale.rzezba.pl/  

Informacja dla studentów I Roku studiów I-go i II stopnia
Opublikowano 12 grudnia 2013

Informacja dla studentów I Roku studiów I-go i II stopnia

Informacja dla studentów I Roku studiów I-go i II stopnia W tym roku akademickim po raz pierwszy studenci pierwszego roku studiów I-go […]

NABÓR Kurs Pedagogiczny
Opublikowano 21 października 2015

NABÓR Kurs Pedagogiczny

Opublikowano 16 maja 2019

FOTORELACJA – OGÓLNOPOLSKI PLENER RZEŹBIARSKI – 100/RZEŹBA – WOKÓŁ KULI

Pierwsza część fotorelacji z Ogólnopolskiego Pleneru Rzeźbiarskiego organizowanego w ramach jubileuszu 100-lecia Wydziału Rzeźby Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, z gościnnym udziałem: ASP […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Konkurs na projekt koncepcji artystycznej „Budowy Trasy Pamięci”
  • Powrót do listy postów
  • Następny post WAVE OF SOUND | Andreea Vladut

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.