Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » 5. Studenckie Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2019

5. Studenckie Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2019

przez admin|Opublikowano 18 grudnia 2019

 

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Nabór prac
Opublikowano 13 kwietnia 2016

Nabór prac

„Koziołki dla Poznania”
Opublikowano 9 września 2014

„Koziołki dla Poznania”

INFORMUJEMY, ŻE TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ ZOSTAŁ PRZEDŁUŻONY DO 15 PAŹDZIERNIKA! SZCZEGÓŁY!!! „Koziołki dla Poznania”.Projekt pod honorowym patronatem Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Organizatorzy: […]

DOKTORAT HONORIS CAUSA
Opublikowano 20 listopada 2012

DOKTORAT HONORIS CAUSA

  Prof. Marcin Berdyszak, Rektor Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i prof. Andrzej P. Florkowski, Dziekan Wydziału Komunikacji Multimedialnej mają zaszczyt zaprosić na uroczystość nadania […]

Zaz Festiwal | International Performance Art Festiwal
Opublikowano 25 listopada 2014

Zaz Festiwal | International Performance Art Festiwal

                    Zaz Festiwal jest corocznym dwutygodniowym przeglądem sztuki w którym biorą udział artyści […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Wystawa – DIALOGI RZEŹBY
  • Powrót do listy postów
  • Następny post PRZESUNIĘCIA | Muzeum Rzeźby Współczesnej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.