Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » 5. Studenckie Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2019

5. Studenckie Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2019

przez admin|Opublikowano 18 grudnia 2019

 

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

OBLICZA PRZESTRZENI
Opublikowano 18 marca 2013

OBLICZA PRZESTRZENI

Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych UJK | zaprasza na otwarcie wystawy 7 PRACOWNI RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH | Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu „OBLICZA PRZESTRZENI” […]

Spacer z powidokiem / Navis 966
Opublikowano 26 lutego 2016

Spacer z powidokiem / Navis 966

Spacer z powidokiem / Navis 966 prof. Kazimierz Raba prof. zw. UAP  |  mgr Łukasz Gruszczyński as. Obiekt powstał w VIII Pracowni […]

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE
Opublikowano 27 września 2018

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE

Oder | Odra – preMedytacje – ID
Opublikowano 13 września 2013

Oder | Odra – preMedytacje – ID

Zaproszenie na finałowy pokaz międzynarodowego sympozjum artystycznego „Oder | Odra – preMedytacje – ID“ w sobotę, 14.09.2013, o godzinie 18 w Fabryce […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Wystawa – DIALOGI RZEŹBY
  • Powrót do listy postów
  • Następny post PRZESUNIĘCIA | Muzeum Rzeźby Współczesnej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.