Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych – fotorelacja

przez admin|Opublikowano 19 maja 2013

„RZEŹBA” | ”Wiosna młodych” – CK Zamek w Poznaniu

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji:
ZDJĘCIA >>>

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Rozdroża Wolności 2015
Opublikowano 20 stycznia 2015

Rozdroża Wolności 2015

VII Międzynarodowy Konkurs na Formę Przestrzenną Rozdroża Wolności 2015. Konkurs skierowany jest do artystów rzeźbiarzy i architektów oraz studentów obu tych kierunków. […]

WYSTAWA – Laureaci 4. SBMFR
Opublikowano 21 czerwca 2017

WYSTAWA – Laureaci 4. SBMFR

    WYSTAWA // Laureaci 4. Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2017 –  Finisaż – 28 czerwca 2017 | środa | godz. […]

„Przestrzeń ziemi – ziemia jako materia.”
Opublikowano 26 czerwca 2018

„Przestrzeń ziemi – ziemia jako materia.”

Na terenie Miasta i Gminy Wielichowo w dniu 18 czerwca 2018 r. rozpoczęła się  realizacja projektu finansowanego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa […]

DRZEWO DREWNO TEMU
Opublikowano 26 listopada 2013

DRZEWO DREWNO TEMU

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Kawaler K. Festival
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Konkurs | Statuetka „Bliscy Nieznajomi” – wyniki

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.