Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » DLA PRACOWNIKÓW » ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP

przez admin|Opublikowano 21 czerwca 2013

aZaproszenie D13 druk OK (1)-1Zaproszenie D13 druk OK (1)-2

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

16. Biennale Sztuki Mediów WRO 2015 Test Exposure
Opublikowano 15 września 2014

16. Biennale Sztuki Mediów WRO 2015 Test Exposure

  Międzynarodowe Biennale Sztuki Mediów WRO stanowi główne forum sztuki nowych mediów w Polsce i należy do wiodących wydarzeń artystycznych w Europie […]

Zapraszamy na dwie wystawy malarstwa do Gniezna
Opublikowano 13 marca 2013

Zapraszamy na dwie wystawy malarstwa do Gniezna

Spacer z powidokiem / Navis 966
Opublikowano 26 lutego 2016

Spacer z powidokiem / Navis 966

Spacer z powidokiem / Navis 966 prof. Kazimierz Raba prof. zw. UAP  |  mgr Łukasz Gruszczyński as. Obiekt powstał w VIII Pracowni […]

WYSTAWA – DRYF ZERA – Łukasz Gruszczyński
Opublikowano 5 grudnia 2012

WYSTAWA – DRYF ZERA – Łukasz Gruszczyński

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Konkurs | Statuetka „Bliscy Nieznajomi” – wyniki
  • Powrót do listy postów
  • Następny post MUZYCZNE OBRAZY W RAMACH II KRÓLEWSKIEGO FESTIWALU ARTYSTYCZNEGO W GNIEŹNIE

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.