Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » SEGREGATOR OBECNOŚCI – DEFINICJA WSPÓŁCZESNEGO DZIEŁA SZTUKI

SEGREGATOR OBECNOŚCI – DEFINICJA WSPÓŁCZESNEGO DZIEŁA SZTUKI

przez admin|Opublikowano 12 maja 2014

Dobrzyca zaproszenie_awers Dobrzycazaproszenie_rewers Muzeum Ziemiaństwa - Dobrzyca- Plakat

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP
Opublikowano 21 czerwca 2013

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP

a

Rafał Kotwis | WYSTAWA | „MADE BY KOTWIS”
Opublikowano 24 marca 2015

Rafał Kotwis | WYSTAWA | „MADE BY KOTWIS”

Rafał Kotwis  –  „MADE BY KOTWIS”   otwarcie 26.03.2015 (czwartek) o godz. 18.00 26.03 – 06.04. 2015 wystawa czynna w godz 10.00 – […]

BIZARRE LOVE TRIANGLE.
Opublikowano 2 października 2014

BIZARRE LOVE TRIANGLE.

BIZARRE LOVE TRIANGLE. THE PUBLIC SCULPTURES OF NOVI SAD Dziwny trójkąt miłosny. Rzeźba w przestrzeni publicznej Nowego Sadu jest próbą rozwiązania problemu […]

Spacer z powidokiem / Navis 966
Opublikowano 26 lutego 2016

Spacer z powidokiem / Navis 966

Spacer z powidokiem / Navis 966 prof. Kazimierz Raba prof. zw. UAP  |  mgr Łukasz Gruszczyński as. Obiekt powstał w VIII Pracowni […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis WRiDP & King Mongkut’s University of Technology North Bangkok
  • Powrót do listy postów
  • Następny post SYNTEZA SZTUK

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.