Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » WARSZTATY RZEŹBY

WARSZTATY RZEŹBY

przez admin|Opublikowano 27 lutego 2015

plakat warsztaty 2015

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

STAŻE | Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Opublikowano 25 stycznia 2013

STAŻE | Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego organizuje przedsięwzięcia stażowe dla pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych w przedsiębiorstwach oraz dla pracowników przedsiębiorstw w jednostkach naukowych. Serdecznie […]

Współpraca – Koło Naukowe
Opublikowano 15 października 2015

Współpraca – Koło Naukowe

MICET
Opublikowano 9 stycznia 2015

MICET

MICET KONKURS NA PROJEKT obiektu/modulu DLA starego teatru w krakowie Narodowy Stary Teatr w Krakowie ogłasza konkurs na projekt koncepcyjny obiektu / […]

Opublikowano 16 maja 2019

OSTATNIE DNI ZAPISÓW – PER/FORMA – warsztaty i pokaz działań warsztatowych

OSTATNIE DNI ZAPISÓW PER/FORMA – warsztaty i pokaz działań warsztatowych Prowadzenie: prof. Janusz Bałdyga, dr Marta Bosowska Działania performatywne stanowiące element prezentacji […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Konkurs na projekt koncepcji artystycznej „Budowy Trasy Pamięci”
  • Powrót do listy postów
  • Następny post WAVE OF SOUND | Andreea Vladut

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.