Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

przez admin|Opublikowano 16 kwietnia 2015

biennale plakat 2.1

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

„Koziołki dla Poznania”
Opublikowano 9 września 2014

„Koziołki dla Poznania”

INFORMUJEMY, ŻE TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ ZOSTAŁ PRZEDŁUŻONY DO 15 PAŹDZIERNIKA! SZCZEGÓŁY!!! „Koziołki dla Poznania”.Projekt pod honorowym patronatem Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Organizatorzy: […]

WARSZTATY RZEŹBY
Opublikowano 27 lutego 2015

WARSZTATY RZEŹBY

Opublikowano 17 lipca 2019

FESTIWAL LAND ART – LAND ART „NATURALIA”

LAND ART „NATURALIA” | 13-15.09.2019 r.Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno – Spożywczegow Szreniawie Stowarzyszenie Naukowo–Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa Oddział w […]

„Małgorzata Fober /fotografia/”
Opublikowano 16 maja 2019

„Małgorzata Fober /fotografia/”

„Małgorzata Fober /fotografia/” Wernisaż 18 maja /sobota/  2019 r., godz. 17.00. Magiel – Galeria Sztuki Współczesnej w Wielichowie Farna 2a, 64-050 Wielichowo […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis 45. FAMA – MIĘDZYNARODOWY KAMPUS ARTYSTYCZNY | SEKCJA SZTUK WIZUALNYCH
  • Powrót do listy postów
  • Następny post EFEMERIE | Magdalena Janicka

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.