Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » 45. FAMA – MIĘDZYNARODOWY KAMPUS ARTYSTYCZNY | SEKCJA SZTUK WIZUALNYCH

45. FAMA – MIĘDZYNARODOWY KAMPUS ARTYSTYCZNY | SEKCJA SZTUK WIZUALNYCH

przez admin|Opublikowano 14 kwietnia 2015

2015 pion - projekt - Andrzej Pawełczyk

FAMA 2015 – ZIEMIA OBIECANA – NABÓR

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
Opublikowano 16 kwietnia 2015

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE
Opublikowano 27 września 2018

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE

SYNTEZA SZTUK
Opublikowano 14 maja 2014

SYNTEZA SZTUK

  W wydarzeniu biorą udział młodzi pracownicy WRiDP UAP: Bogucki Jarosław, Bosowska Marta, Drewicz Tomasz, Flieger Paweł, Górczyński Rafał, Gruszczyński Łukasz, Kiełpiński Paweł, Komasa Karolina, Kotwis Rafał, Mikoda Igor, Radziejewski […]

Opublikowano 16 maja 2019

FOTORELACJA – OGÓLNOPOLSKI PLENER RZEŹBIARSKI – 100/RZEŹBA – WOKÓŁ KULI

Pierwsza część fotorelacji z Ogólnopolskiego Pleneru Rzeźbiarskiego organizowanego w ramach jubileuszu 100-lecia Wydziału Rzeźby Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, z gościnnym udziałem: ASP […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis MIESO| Izabela Grudzińska
  • Powrót do listy postów
  • Następny post III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.