Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

przez admin|Opublikowano 10 kwietnia 2015

plakat warsztaty 2015

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

NABÓR PRAC | Współpraca z Signal Group
Opublikowano 11 stycznia 2014

NABÓR PRAC | Współpraca z Signal Group

Signal Group     Termin i adres nadsyłania prac 26 styczeń 2014 uap.rzezba@gmail.com

13. Rawickie Mosty Sztuki
Opublikowano 23 sierpnia 2013

13. Rawickie Mosty Sztuki

13 Rawickie Mosty Sztuki, to kontynuacja organizowanych przez Muzeum Ziemi Rawickiej Spotkań Artystów Akademickich. Celem spotkania jest wspólna wystawa i prezentacja dorobku […]

DRZWI OTWARTE!!
Opublikowano 9 marca 2014

DRZWI OTWARTE!!

 

Konkurs | II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO – Notatnik Artysty
Opublikowano 30 grudnia 2013

Konkurs | II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO – Notatnik Artysty

  II Ogólnopolski Studencki Konkurs NOTO -Notatnik artysty – dla studentów uczelni i kierunków artystycznych. Hasło tegorocznego konkursu – Słowo- obraz   Zasady […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis III – SBMFR – 2015 | ZGŁOSZENIA
  • Powrót do listy postów
  • Następny post MIESO| Izabela Grudzińska

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.