Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

przez admin|Opublikowano 10 kwietnia 2015

plakat warsztaty 2015

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

„Małgorzata Fober /fotografia/”
Opublikowano 16 maja 2019

„Małgorzata Fober /fotografia/”

„Małgorzata Fober /fotografia/” Wernisaż 18 maja /sobota/  2019 r., godz. 17.00. Magiel – Galeria Sztuki Współczesnej w Wielichowie Farna 2a, 64-050 Wielichowo […]

MIĘDZYNARODOWY PLENER UAP – SNU – MARA UNIVERSITY – SKOKI 2013
Opublikowano 19 lutego 2013

MIĘDZYNARODOWY PLENER UAP – SNU – MARA UNIVERSITY – SKOKI 2013

MIĘDZYNARODOWY PLENER UAP – SNU – MARA UNIVERSITY – SKOKI 2013 OBOWIAZKOWY PLENER DLA STUDENTÓW WYDZIAŁU RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH UDZIAŁ W PLENERZE […]

Plener Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP 2016/2017
Opublikowano 29 marca 2017

Plener Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP 2016/2017

Studia w Indonezji
Opublikowano 20 listopada 2012

Studia w Indonezji

Informuję, że zgodnie z treścią pisma otrzymanego z Ambasady Republiki Indonezji istnieje możliwość podjęcia przez studentów polskich uczelni studiów w Indonezji w ramach programu […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis III – SBMFR – 2015 | ZGŁOSZENIA
  • Powrót do listy postów
  • Następny post MIESO| Izabela Grudzińska

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.