Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » EFEMERIE | Magdalena Janicka

EFEMERIE | Magdalena Janicka

przez admin|Opublikowano 8 maja 2015

plakat2a

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Zaproszenie na otwarcie wystawy
Opublikowano 4 listopada 2013

Zaproszenie na otwarcie wystawy

Wystawa Robert Bartel | „KŁADKA” GALERIA MIEJSKA W MOSINIE PIĄTEK 08-11-2013 | 18:15

DRZWI OTWARTE 2018
Opublikowano 22 stycznia 2018

DRZWI OTWARTE 2018

Serdecznie zapraszamy na DRZWI OTWARTE Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Odbędą się one 24 marca 2018 roku oraz 14 kwietnia 2018 roku.

Konkurs | Statuetka „Bliscy Nieznajomi”
Opublikowano 9 kwietnia 2013

Konkurs | Statuetka „Bliscy Nieznajomi”

Konkurs na statuetkę:Nagroda Publiczności ST Bliscy Nieznajomi Teatr Polski w Poznaniu ogłasza konkurs dla studentów Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych na projekt […]

Publiczna Obrona Rozprawy Doktorskiej Pana mgr Tomasza Drewicza
Opublikowano 27 lutego 2014

Publiczna Obrona Rozprawy Doktorskiej Pana mgr Tomasza Drewicza

Dziekan Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, dr hab. Karolina Komasa prof. ndzw UAP uprzejmie zawiadamia, że w dniu […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
  • Powrót do listy postów
  • Następny post PRZEGLĄDY PRACOWNI

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.