Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » EFEMERIE | Magdalena Janicka

EFEMERIE | Magdalena Janicka

przez admin|Opublikowano 8 maja 2015

plakat2a

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Akademicki i naukowy Poznań
Opublikowano 20 listopada 2012

Akademicki i naukowy Poznań

Urząd Miasta Poznania ogłosił kolejną edycję programu ” Akademicki i Naukowy Poznań”, który umożliwia dofinansowanie wizyt i wykładów w Poznaniu wybitnych naukowców i artystów […]

ZAPISY PLENER – 12.02.2015 do godz. 12:00
Opublikowano 3 lutego 2015

ZAPISY PLENER – 12.02.2015 do godz. 12:00

!!! ZAPISY !!! WYDZIAŁOWY PLENER !!! OSTATECZNY TERMIN !!! W terminie 12 luty 2015 do godz. 12:00 trwają zapisy na plener Wydziału Rzeźby […]

UKRYTY WYMIAR – ODA Piotrków Trybunalski
Opublikowano 10 marca 2016

UKRYTY WYMIAR – ODA Piotrków Trybunalski

  UKRYTY WYMIAR Wernisaż: 11 marca o godz. 19:00 Data: 11.03-10.04.2016 Miejsce: Ośrodek Działań Artystycznych Piotrków Trybunalski ODA, ul. Sieradzka 8, ODA, ul. […]

Wystawa | Obiekty do Wchodzenia. Głowy | Karolina Komasa
Opublikowano 13 grudnia 2012

Wystawa | Obiekty do Wchodzenia. Głowy | Karolina Komasa

[html ] [/html]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
  • Powrót do listy postów
  • Następny post PRZEGLĄDY PRACOWNI

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.