Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

SPOTKANIE ZE STUDENTAMI
Opublikowano 4 października 2013

SPOTKANIE ZE STUDENTAMI

Zapraszamy wszystkich studentów WRiDP i pozostałych wydziałów na spotkanie z profesorami i asystentami prowadzącymi zajęcia na Golęcinie (bud.F)  We invite all students, […]

DYPLOMY 2014
Opublikowano 10 czerwca 2014

DYPLOMY 2014

23 czerwca zostanie otwarta 5. edycja Wystawy Dyplomów Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Wystawa ta wpisana jest w obchody 95-lecia istnienia Uczelni. „Najważniejszym […]

ANKIETA JEDNOSTKI
Opublikowano 28 stycznia 2013

ANKIETA JEDNOSTKI

Szanowni Państwo. W związku ze zbliżającym się  terminem   złożenia w Sekcji Programów Badawczych i Kontaktów z MNiSW ankiet jednostki za lata 2009,2010,2011,2012 […]

Opublikowano 1 lutego 2020

Wystawa Pokonkursowa – LAUREACI 5.SBMFR

LAUREACI 5. SBMFR’2019  wystawa pokonkursowa laureatów 5. Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej im. prof. Józefa Kopczyńskiego 2019 Miejskie Galerie UAP  –  GALERIA […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.