Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP
Opublikowano 21 czerwca 2013

ZAPROSZENIE | DYPLOMY 2013 | UAP

a

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych
Opublikowano 3 kwietnia 2013

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych

 „RZEŹBA” | „Wiosna młodych” – CK Zamek w Poznaniu Wernisaż wystawy – środa, 03.04.2013r., godz.: 17.30, CK Zamek w Poznaniu wystawa otwarta od […]

Konkurs Fundacji Gustava Seitza na plener polsko-niemiecki rzeźby figuralnej
Opublikowano 11 kwietnia 2019

Konkurs Fundacji Gustava Seitza na plener polsko-niemiecki rzeźby figuralnej

Temat: Spotkanie Miejsce: Teren wokół Zamku Trebnitz (w pobliżu Müncheberg, powiat Märkisch-Oderland) Okres: 15. – 28. lipca 2019 r. Honorarium artysty: 500 Euro, koszty wyżywienia i […]

Rozdroża Wolności 2015
Opublikowano 20 stycznia 2015

Rozdroża Wolności 2015

VII Międzynarodowy Konkurs na Formę Przestrzenną Rozdroża Wolności 2015. Konkurs skierowany jest do artystów rzeźbiarzy i architektów oraz studentów obu tych kierunków. […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.