Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Rozdroża Wolności 2015
Opublikowano 20 stycznia 2015

Rozdroża Wolności 2015

VII Międzynarodowy Konkurs na Formę Przestrzenną Rozdroża Wolności 2015. Konkurs skierowany jest do artystów rzeźbiarzy i architektów oraz studentów obu tych kierunków. […]

PRZEGLĄDY PRACOWNI
Opublikowano 25 maja 2015

PRZEGLĄDY PRACOWNI

Golęcin, 02 Czerwca, godzina 9:00 – Przegląd prac studentów I-go roku licencjat Golęcin, 02 Czerwca, godzina 11:30 – Przegląd prac studentów I-go roku studia […]

XIII Konkurs | Artystyczna Podróż Hestii
Opublikowano 24 stycznia 2014

XIII Konkurs | Artystyczna Podróż Hestii

XIII Konkurs Artystyczna Podróż Hestii    Zgłoszenia będą przyjmowane do 31 kwietnia 2014 r   Organizatorem konkursu jest Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo […]

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015
Opublikowano 10 grudnia 2014

III STUDENCKIE BIENNALE MAŁEJ FORMY RZEŹBIARSKIEJ 2015

                OGŁASZAMY NABÓR DO KONKURSU !!! http://www.biennale.rzezba.pl/  

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.