Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » NABÓR Kurs Pedagogiczny

NABÓR Kurs Pedagogiczny

przez admin|Opublikowano 21 października 2015

MSP

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

UWAGA! OPgłoszony został II Nabór na studia II stopnia
Opublikowano 2 września 2013

UWAGA! OPgłoszony został II Nabór na studia II stopnia

II Nabór na studia II stopnia na Wydział Rzeźby i Działań Przestrzennych odbędzie się 19.09. 2013 o godz 9.00 w sali nr 3 […]

ZEBRANIE KATEDRY RZEŹBY
Opublikowano 20 września 2014

ZEBRANIE KATEDRY RZEŹBY

Szanowni Państwo ! Ze względu na zbliżający się początek roku akademickiego  zapraszam wszystkich członków katedry  na zebranie Katedry Rzeźby o godz. 9 […]

Konkurs | Statuetka „Bliscy Nieznajomi” – wyniki
Opublikowano 19 maja 2013

Konkurs | Statuetka „Bliscy Nieznajomi” – wyniki

Konkurs na statuetkę Nagrody Publiczności Studenci Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu wzięli udział w konkursie zorganizowanym przez Teatr […]

DYPLOMY 2015
Opublikowano 17 czerwca 2015

DYPLOMY 2015

                                      DYPLOMY 2015 Uniwersytetu […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis Współpraca – Koło Naukowe
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Wystawa Pokonkursowa III Studenckiego Biennale Małej Formy Rzeźbiarskiej

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.