Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » Współpraca – Koło Naukowe

Współpraca – Koło Naukowe

przez admin|Opublikowano 15 października 2015

Beznazwy-3

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

„Małgorzata Fober /fotografia/”
Opublikowano 16 maja 2019

„Małgorzata Fober /fotografia/”

„Małgorzata Fober /fotografia/” Wernisaż 18 maja /sobota/  2019 r., godz. 17.00. Magiel – Galeria Sztuki Współczesnej w Wielichowie Farna 2a, 64-050 Wielichowo […]

PLENER WYDZIAŁU RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH
Opublikowano 13 listopada 2012

PLENER WYDZIAŁU RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH

PLENER WYDZIAŁU RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH Termin obowiązkowego pleneru Wydziału w Skokach dla studentów studiów licencjackich i magisterskich: 8.04 (pn) –  14.04 […]

WAŻNE / STYPENDIA DLA STUDENTÓW
Opublikowano 18 września 2015

WAŻNE / STYPENDIA DLA STUDENTÓW

stypendium ministra

DRZWI OTWARTE 2018
Opublikowano 22 stycznia 2018

DRZWI OTWARTE 2018

Serdecznie zapraszamy na DRZWI OTWARTE Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Odbędą się one 24 marca 2018 roku oraz 14 kwietnia 2018 roku.

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis SYNTEZA SZTUK – UKRAIŃSKA SESJA FESTIWALU
  • Powrót do listy postów
  • Następny post NABÓR Kurs Pedagogiczny

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.