Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • Kontakt
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
    • MŁODE SKOKI 2016
    • MŁODE SKOKI 2019 vol.2
    • MŁODE SKOKI 2017
Strona główna » OGŁOSZENIE » Plener WRiDP – TRANSGRESJE

Plener WRiDP – TRANSGRESJE

przez admin|Opublikowano 13 lutego 2016

plener-transgresje

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Możesz również polubić

NABÓR PRAC | Współpraca z Signal Group
Opublikowano 11 stycznia 2014

NABÓR PRAC | Współpraca z Signal Group

Signal Group     Termin i adres nadsyłania prac 26 styczeń 2014 uap.rzezba@gmail.com

WARSZTATY RZEŹBY 11-04  | ZAPRASZAMY
Opublikowano 10 kwietnia 2015

WARSZTATY RZEŹBY 11-04 | ZAPRASZAMY

Akademicki i naukowy Poznań
Opublikowano 20 listopada 2012

Akademicki i naukowy Poznań

Urząd Miasta Poznania ogłosił kolejną edycję programu ” Akademicki i Naukowy Poznań”, który umożliwia dofinansowanie wizyt i wykładów w Poznaniu wybitnych naukowców i artystów […]

PLENER WYDZIAŁU RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH
Opublikowano 13 listopada 2012

PLENER WYDZIAŁU RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH

PLENER WYDZIAŁU RZEŹBY I DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH Termin obowiązkowego pleneru Wydziału w Skokach dla studentów studiów licencjackich i magisterskich: 8.04 (pn) –  14.04 […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis WYSTAWA / ASP GDAŃSK / III SBMFR
  • Powrót do listy postów
  • Następny post 250-lecia Mennicy Polskiej | Konkurs na projekt medalu okolicznościowego

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Loading Comments...
 

You must be logged in to post a comment.