Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » OGŁOSZENIE » Plener WRiDP – TRANSGRESJE

Plener WRiDP – TRANSGRESJE

przez admin|Opublikowano 13 lutego 2016

plener-transgresje

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Plener Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP 2016/2017
Opublikowano 29 marca 2017

Plener Wydziału Rzeźby i Działań Przestrzennych UAP 2016/2017

Wystawa | MDŁOŚCI w Galerii Sztuki Wozownia w Toruniu
Opublikowano 2 stycznia 2014

Wystawa | MDŁOŚCI w Galerii Sztuki Wozownia w Toruniu

  MDŁOŚCI   Wernisaż wystawy | 10 stycznia 2014 Czas trwania wystawy | 23 lutego 2014   Kuratorka Marta Smolińska     […]

Studia w Indonezji
Opublikowano 20 listopada 2012

Studia w Indonezji

Informuję, że zgodnie z treścią pisma otrzymanego z Ambasady Republiki Indonezji istnieje możliwość podjęcia przez studentów polskich uczelni studiów w Indonezji w ramach programu […]

Akademicki i naukowy Poznań
Opublikowano 20 listopada 2012

Akademicki i naukowy Poznań

Urząd Miasta Poznania ogłosił kolejną edycję programu ” Akademicki i Naukowy Poznań”, który umożliwia dofinansowanie wizyt i wykładów w Poznaniu wybitnych naukowców i artystów […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis WYSTAWA / ASP GDAŃSK / III SBMFR
  • Powrót do listy postów
  • Następny post 250-lecia Mennicy Polskiej | Konkurs na projekt medalu okolicznościowego

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.