Przejdź do treści
Wróć do strony domowej
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • O WYDZIALE
  • DZIAŁALNOŚĆ
    • Publikacje
    • WYSTAWY ZBIOROWE
  • PROJEKTY
    • BRYGADA PIGMALIONA
  • REKRUTACJA
  • 8SBMFR 2025
  • MŁODE SKOKI
  • Dyplomy
  • Kontakt
Strona główna » PROMOCJA » WOZOWNIA / Praktyki codzienne w czasach konsumpcji

WOZOWNIA / Praktyki codzienne w czasach konsumpcji

przez admin|Opublikowano 7 października 2014

Praktyki codzienne w czasach konsumpcji 28.10. -16.11

wozownia Toruń (1)

Udostępnij:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Możesz również polubić

Opublikowano 20 kwietnia 2021

KONSULTACJE DLA KANDYDATÓW – RZEŹBA

Zapraszamy na KONSULTACJEI PRZEGLĄD PORTFOLIODLA KANDYDATÓW TERMINY19.05 / środa / godz.15:0026.05 / środa / godz.15:002.06 / środa / godz.15:009.06 / środa / […]

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych
Opublikowano 3 kwietnia 2013

Wystawa | RZEŹBA | Wiosna młodych

 „RZEŹBA” | „Wiosna młodych” – CK Zamek w Poznaniu Wernisaż wystawy – środa, 03.04.2013r., godz.: 17.30, CK Zamek w Poznaniu wystawa otwarta od […]

MAPY/MAPS – KAROLINA KOMASA
Opublikowano 28 marca 2018

MAPY/MAPS – KAROLINA KOMASA

20-lecie Galerii Miejskiej w Mosinie.
Opublikowano 8 maja 2013

20-lecie Galerii Miejskiej w Mosinie.

 20-lecie Galerii Miejskiej w Mosinie. Zapraszamy na cykl wystaw zbiorowych artystów związanych z mosińską galerią. W wystawach udział biorą: -Bogdan Wegner, Jacek […]

Nawigacja wpisu

  • Poprzedni wpis SPOTKANIE ORGANIZACYJNE – STUDIA MGR IIst.
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Ogólnopolski konkurs | XAWERY DUNIKOWSKI XX/XXI

© 2025 Wydział Rzeźby – Wszelkie prawa zastrzeżone

Oparte na WP – Zaprojektowano z Motyw Customizr

 

Wczytywanie komentarzy...
 

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.